En liten kontaktannons.

En sexton-och-ett-halvt-åring med brustet hjärta söker hand att hålla i. Jag är bra på finns i sjön, på att sova bort veckans enda soltimme och mitt favoritbeatlesalbum är help!. Extremt högt och otroligt nära får jag ont i hjärtat av. Du ska helst ha skarpa käkben och ett födelsemärke som föreställer en enhörning eller karlavagnen, men det är inget måste. Vi kan äta glass mitt i vintern, sitta på en bänk på centralstationen framför avgångstidstavlan eller bara hångla offentligt så att alla ser hur lyckliga just vi är. Jag gillar inte skräckfilm men annars är jag öppen för de flesta hängsysslorna.
Mitt nummer står i telefonkatalogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0