The sun never sets around here - repris.

I lördags så kikade jag med mina allra bästa människor på bästa Trassel. Jag skrattade igenom den första halvan och grät igenom den andra och hela tiden var "dethärärsåeminentjagdörvadfintmittfavoritpojknamnäreugine" det enda jag tänkte på.
I söndags gjorde jag inte så mycket annat än att sitta på en café i gamla stan med linda och skratta tills jag fick kramp i magen.
De senaste två dagarna så har jag mest bara leget och snorat ner hela min lägenhet och längtat till skolan och alla äventyr som jag går miste om där.

Kommentarer
Postat av: Ledsen läsare

är inte jag en av dina allra bästa människor..................? :(

2011-02-09 @ 17:49:09
Postat av: elin

linda såklart du är puss på dig kom hem från holland nu

2011-06-01 @ 09:26:29
URL: http://whererainboesends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0