I detta inlägg brukade jag ordet 'och' 11 gånger.

För att publisera mina välönskningar och på så sett visa precis hur mycket jag bryr mig så tänker jag tillägna ett par rader åt mina underbara roommates mamma och Sofie. De har nämligen båda två under de senaste 24 timmarna vaknat till sin 41:a respektive 20:e födelsedagsmorgon. Jag vet faktiskt inte när de blev så stora, vad som hände på vägen och hur man kunde leva i frid och fröjd och i nästa ögonblick stå och sjunga för full hals halv sju på morgonen, med famnen full av frukostbrickor och presenter. Slut på tillägningen.

Nu sitter jag följdaktigen och kalasar. Både äppelpaj och kakor i mängder roar för tillfället min mage och släktgosingar mitt sinne.

Och det var väl ungefär det jag ville förmedla denna ruskiga höstafton. Ett litet födelsedagsgrattis. Grattis finaste mamma och Sofie, grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0