Tiden går så fort hela tiden. Förutom i natt då den liksom stannade till förtimme.

Bara grejen att jag har höstlov nu. Det finns så mycket att komma ikapp med liksom. Jag tänker därför, för att kunna vara så effektiv som möjligt under följande vecka, sova ut på timmen jag fick gratis idag. Lyssna på den här låten (från finaste filmen) minst 500 gånger per minut. Få panik över att det är november imorgon. Klä ut mig till ett läskigt spöke. Snurra lite på min jordglob. Lära mig hur man rullar fingrarna på ett sådär riktigt nonchalant och flott vis som säger jagrullarfingrarnautanattjagtänkteattnuskajagrullafingrarna. Jamen ni vet, sådana där livsviktiga saker som man annars inte skulle ha tid att ta itu med.


Kommentarer
Postat av: Arg läsare

Du borde uppdatera lite bättre... Väntar ivrigt på nästa inlägg... OCh inlägget efter det...

2010-11-03 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0