Brilliant! It's Potions as last class on Friday! Snape won't have the time to poison us all!

Idag emellan 20.00 (för min del 20.04 eftersom jag i min brådska råkade snubbla i trappan på väg hem och eftersom jag i min extas först inte märkte det) och 21.00 satt jag och min syster som fastklistrade framför kanal 5. Det är sannerligen en utav de bästa sakerna som finns när aldrig tidigare visat extramaterial till världens genom tiderna bästa fantasykoncept visas på bästa sändningstid.
Egentligen är det en skandal, en skamfläck, en riktig cause célèbre att jag inte kommer att ha sett filmen förrens imorgon kväll.

Vilket påminner mig förresten, jag har ju riktigt saftig franskagrammatik att studera tills imorgon. Sånt är ju alltid trevligt att komma på tjugo över elva en torsdagskväll, speciellt när man är mitt uppe i en spännande samhällsuppsats. Åh mitt liv är ju för underbart ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0