Parfois, nous avons tous des mauvais jours.

Idag har jag kommit på att det är min lyckodag, eftersom jag vägrar ta de fina saker som hänt mig idag som en ren tillfällighet. Nej, jag måste ha gjort något alldeles fantastiskt underbart för att min karma skulle ha kunnat gett mig en sån här flott dag i utbyte.

Jag har idag på min lyckodag sett en fin människa som jag inte har sett på nästan ett helt år, hittat min nya älsklingsbok i den bästa bokhandeln någonsin och när jag i min lånade skinnjacka gick hem från bussen fick jag dessutom ett sms som tillkännagav att det växte krokusar i Lindas blomrabatt.

Jag tycker om lyckodagar nästan lika mycket som jag tycker om Louis Garrels käkben. Eller, nej, förresten, jag tar tillbaks det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0