Next to superman and batman i guess he must seem tame but to me he is quite special.

Nu ber jag er alla att fästa så mycket uppmärksamhet som ni bara kan avvara på den viktiga upplysningen jag precis är på väg att ge er. Det är nämligen så att vi måste hälsa en ny medlem av familjen whererainbowsends välkommen. Vi har precis fått utökning av Hugo, den nya skönheten som jag just nu sitter och knappar på. Han är svart och silvrig, har hittills gjort sitt yttersta för att tillmötesgå varje liten önskan jag har haft under mina rundturer i det stora spindelnätet och ser dessutom otroligt fantastisk ut på min fönsterbräda. Den enda dåliga vanan han tycks ha är att skapa oregelbundna fettfläckar lite varstans på sin display men sådana förteelser tror jag att jag ska kunna putsa bort i framtiden.

Efter denna presentation, och efter en önskan från min sida att vi ska bli de bästaste kompisarna som två kompisar någonsin kan bli, finns väl bara en sak kvar att säga; välkommen Hugo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0