Blow a little stronger, wish a little harder.

Det finns så mycket fina saker som händer i mitt liv nu som jag vill dela med mig av, men som jag fruktar är helt oitressanta för utomstående att läsa. Som att inception nog kan ha vart en av mina bästa filmer någonsin. Som att jag efter ett år av leverne i lägenheten i söderby har börjat fått ordning på mitt rum, dvs hängt upp speglar istället för att bara låta dom stå lutade mot väggen och börjat rita upp mitt miniatyreiffeltorn på golvlisten. Som att jag köpt fina sensommar-höst-skor. Som att jag senaste dagarna har drabbat av ytterst efterhängsen sömnlöshet. Som att jag nuförtiden istället spenderar den tiden, som skulle ha gått åt åt snarkning, med att långsamt snurra på den fina jordgloben som jag fick i födelsedagspresent av min syster och drömma mig bort till atlantens vågor, afrikas öknen, nya zeelands slätter och stadslivet i london, berlin och new york. Som att jag har köpt alice i underlandet i blue-ray och tittat på den tre gånger i rad. Som att jag har slutat att dricka te på kvällarna för att luften inomhus blir på tok för varm för sådana bestyr.

Där ser man, jag delade med mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0