One ray of sunlight to hold in my hand.

Min dator har nu troligen gett upp totalt för ett mycket elakt virus och krashat. Jag har tandvärk av en tjock stålmojäng som är fastklistrad på mina tänder och som, efter att ha blivit spänd lite av min tandläkare, är fast besluten att ställa till så mycket besvär en stålmojäng möjligt kan åtsakomma. Jag har halsont också, ett sorts halsont som kommer krypande, sakta med säkert, i både obehag och styrka. Jag har en biologiläxa till imorgon som jag inte har huggt in på än, jag har sett flera böcker på bokhandeln som jag skulle vilja ställa i min bokhylla men som plånbokens tomma djup drastiskt har protesterat mot och jag börjar utveckla en riktig panik över de ynka utbudet av skolor jag skulle vilja sätta mina fötter på till hösten. Och så kommer jag på nu att vi har beep-test imorgon på idrotten också.

Men jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0