Don't look down on me, i'll grow instead.

Idag har jag...

... vart i skolan första gången 2010. Konstigt nog såg det ut precis som det gjorde 2009. Jag hade hoppats på någon major förändring, någon som verkligen skulle ha överraskat mig, men även denna dag hann verkligenheten ikapp mig. Julpyntet från förra terminen satt till och med kvar i lampställningarna.
... fått reda på att det imorgon är 90 skoldagar kvar tills min skolavslutning. Det känns som jättenågra. Om jag blundar kanske jag skymtar våren redan när jag öppnar ögonen igen?
... fått använding av mina nya almenacka och dessutom lagt till kunskapen att fanny hade köpt en likadan fast mindre till min tankesamling.
... försökt jämföra en livs levande nicklas med den nya so-läraren. Det gick inte.
... drömt mig bort bland bloggar om londonresor hit och berlin-resor dit, varma händer bland lakan och sommarsånger.
... undrat var min första harrypotterbok har tagit vägen.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh tack! gullig du är!

2010-01-13 @ 00:16:17
URL: http://trottoarenochduvorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0