Your cat is kinda cute.

Jag har spenderat mesta delen av eftermiddan/kvällen med att sitta i farmors sköna fotölj med ett flertal enorma fotoalbum i knäet. På några timmar har jag gått igenom åratal av skratt, solsken, uppskrapade armbågar och kärlek.

Nido Qubein sa en gång; "Först när dina minnen är viktigare för dig än dina mål för framtiden - först då är du gammal".
Jag håller med honom till fullo och skäms lite för att erkänna att jag ikväll har kännt mig mycket äldre än vad jag någonsin har känt mig tidigare.

Jag börjar på allvar undra om allting inte var lite bättre förr.

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att din måndag är fin (måndagar har ju tyvärr en tendens att inte vara det). projekt sommar försvann för att jag hade utformat det så väldigt, väldigt luddigt. jag borde nog komma underfund med om det ska handla om en gemensam sommarhistoria eller helt enkelt om att tipsa om fina somriga saker. kanske dyker det upp något liknande, lite mer välplanerat, senare i veckan. hur tycker du att jag borde utforma det? kram.

2010-03-01 @ 18:24:51
URL: http://ohhboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0