I'd sing hallelulja.

Lyssna lyssna lyssna.

Titta titta titta.

Läs läs läs.

Jag firar med att ha fått tillbaka internet på min dator med att titta igenom alla mina favoritbloggar. Jag tror banne mig inte att det finns något härligare än en stor drös med inspiration, särskilt när det egentligen inte är en stor drös utan mer ett gigantiskt berg som får mount eversest's topp att likna ett blänkande nålhuvud.

Jag har bara en fråga, ett orosmoment, som mina glada tankar inte kan kliva runt riktigt; varför slutar det aldrig snöa? Det kommer ju att dröja ända tills augusti innan drivorna (nej, förlåt, det var ju de som fick everest's topp att verka lika liten som ett nålhuvud) utanför mitt fönster smälter bort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0