And i'm almost there, yeah i'm almost there.

De senaste dagarna har jag...

... köpt tre nya doftljus till min fönsterbräda. Nu har jag ständigt underbar vanilj i näsan.
... sett Prinsessan och Grodan. Den är fantastisk. F a n t a s t i s k. Sagan, karaktärerna, musiken (åh musiken), vyerna, allt. Jag får fortfarande rysningar.
... upplevt snöstorm som jag aldrig sett maken till tidigare (till följd blev den kaosartade kommunaltrafiken. När ska svenska regeringen inse att det är ett nordiskt land vi bor i, där det faktiskt ska komma snö och kyla på vintern, och att vi kanske, kanske, borde hitta någon lösning till inställda bussar, timlånga förseningar på tåg, livsfara för biltrafikanter och förfrysta näsor (jag har sagt det förut och jag tänker säga det igen; NÄSVÄRMARE)?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0