Time flies by.

Jag har ju inte ens kikat in här för att tala om för er att jag har jullov nu.
Ibland känns det faktiskt som att jag och tiden springer ett marathonlopp tillsammans, men istället för att springa sida vid sida så har han placerat mig sprintandes på en löpmaskin, medans jag i min tur ser hans rygg sakta men säkert försvinna bakom en krök längre fram.

Nu ska jag banne mig ta saken i egna händer, hoppa av det evighetsrullande bandet ett tag och andas lite. Jag tror att jag kommer vara anfådd, ha ett hemskt elakt håll i sidan och dessutom en hel del mjölksyra i benen, men med lite julklappsrimskomponerande, julbak, skridskoåkning, ridjulavslutning, granklädning, sömn och ett gott julhumör så ska jag nog kunna bli riktigt bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0