Who says i can't be free, from all of the things i used to be?

Som en fortsättning på förra inlägget kan jag bara kryssa av ett flertal andra vårtecken som finns på min vårtecken-kvar-att-se-lista. Igår gick jag nämligen på morgonpromenad med min fina mamma och vi hittade (håll i hatten, alternativt tunna mössan, nu)
- en buske på vars rötter tre tussilagosar stod och såg gula ut.
- en hel kulle full av utlsagna krokusar och snödroppar.
- en liten, men ack så kryllande myrstack.
- åtta fjärilar.
- träd med knoppbeprydda grenar.
- ungefär trettiotvå nya fräknar i mitt ansikte.

Det går framåt mina vänner, DET GÅR FRAMÅT!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag älskar att våren kommer smygande, våren är en trevlig årstid!

Såg att du skulle tävla på sundby imorgon, jag kommer och kollar. Så vi kanske ses?

:)

2010-04-04 @ 20:46:33
URL: http://systertilla.blogg.se/
Postat av: Elin.

Hihi, nej, faktiskt inte. Det är en i vårt allsvenskalag som också heter elin gustavsson (i know, confusing) så det är väl antagligen hon som skulle tävla. Min kusin startade iochförsig, jag skulle ha åkt ut och tittat, men typiskt nog vilade jag huvudet mot kudden imorse istället.

2010-04-05 @ 13:53:33
URL: http://whererainbowsends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0